شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق در سال 1380 در صنعت تجارت لوازم آرایشی گام برداشت و پس از آن به مرور زمان فروش محصولات تولیدی خود را آغاز کرد.

این کارخانه تمام فرمولاسیون محصولات خود را با توجه به پرفروش ترین و محبوب ترین عطر و ادکلن های جهان و با بهترین قیمت و کیفیت تولید و عرضه میکند.

معرفی شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق

تولید برترین برند ایرانی ادکلن ها توسط شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق در میانه سال 89 با کمک فرمولاسیونی منحصر به فرد انجام گرفت. این محصول تحت عنوان نام تجاری اسکلاره به تولید انبوه رسید و توانست در مدت زمان کوتاهی این کمپانی را به جایگاهی ارزشمند و معتبر برساند.

پس از فروش بالای محصولات برند اسکلاره این شرکت اقدام به طراحی و فروش دو برند دیگر با نام های تجاری نایس پاپت و پینک ویژوال نمود که در فروش و بازاریابی هر دو برند موفق بیرون آمد.

معرفی شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق

برند ها و محصولات شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق

ادکلن ها و محصولات رایحه گستر بینظیر شرق در تنوع بالایی برای فروش عمده به شرکت ها و فروشندگان دیگر آماده می شوند.

با این که تمامی محصولات تحت عنوان 3 برند مجزای اسکلاره، نایس پاپت و پینک ویژوال موجود هستند اما باز هم شرکت در تلاش است این 3 برند معتبر را به صورت جدی تری گسترده تر سازد تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. محصولاتی که توسط این شرکت تولید کننده عطر و ادکلن ایرانی تولید میشوند عبارتند از عطر جیبی، ادکلن، بادی اسپلش، اسپری، مام و ….

همچنین نام تعدای از محبوب ترین ادکلن های این شرکت ایرانی را در ادامه به جهت آشنایی بیشتر شما با محصولات، درج کرده ایم:

  • ادو پرفیوم نایس پاپت مدل Silver Scent Jacques Bogart مردانه
  • ادو پرفیوم اسکلاره مدل Molecules 020 مردانه
  • ادو پرفیوم اسکلاره مدل Puppet زنانه
برند ها و محصولات شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق

خرید عمده محصولات شرکت رایحه گستر بینظیر شرق

برای خرید عمده محصولات شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق با بهترین قیمت می بایست به وبسایت فروشگاه سورماتیک مراجعه کرده و پس از بررسی محصولات و ویژگی آنها با ما تماس بگیرید.

نکته 1: انتخاب محصول به منزله نهایی شدن خرید نیست بلکه پس از پرداخت وجه و ارائه اطلاعات شخصی، خرید با موفقیت پایان می پذیرد.

نکته 2: تمامی سفارشات در سریعترین زمان و از طریق باربری ها و یا شرکت پست ارسال خواهند شد.

خرید عمده محصولات شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق

فروش و پخش عمده محصولات شرکت رایحه گستر بی نظیر شرق با بهترین قیمت

فروشگاه اینترنتی سورماتیک همانند نمایندگی ها پس از تهیه محصولات برند اسکلاره ، نایس پاپت و پینک ویژوال از شرکت رایحه گستر مشهد اقدام به فروش به مصرف کننده نهایی و یا عمده فروشان دیگر با قیمتی رقابتی نموده است.

چنانچه به دنبال ادکلن با کیفیت، اصل و ارزان قیمت به صورت عمده برای فروش و پخش می گردید با خرید محصولات این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با کارشناسان، کالاهای مورد نظر را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.