اگر قصد آشنایی و خرید از فروشگاه های ادکلن یا عطر فروشی های معتبر و معروف در شهر قم را دارید، در این مقاله میخواهیم چندین فروشگاه مختلف را که محصولات متنوع، با قیمت های مناسب و کاملا منطقی و همچنین اصیل را دارند، به شما عزیزان معرفی کنیم.

برخی از این ادکلن فروشی ها که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد، امکان خرید حضوری و برخی دیگر امکان خرید آنلاین را دارند که با توجه به شرایط خود می‌توانید بهترین و آسانترین روش را انتخاب و از بهترین فروشگاه های شهر خرید کنید.

آشنایی با برترین فروشگاه های عطر و ادکلن شهر قم

قبل از مشاهده لیست کامل اسم بهترین فروشگاه های عطر و ادکلن قم، باید بدانید اسامی فروشگاه هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید طی تحقیقات کامل میدانی، نظرات مشتریان و همچنین متخصصان، من جمله عمده فروشان برجسته ادکلن در قم بوده است که شناخت مستقیمی با ادکلن فروشان این شهر دارند.

بنابر این، با خیال راحت و بسیار مطمئن می‌توانید از فروشگاه های مذکور خریداری کنید و هیچ نگرانی بابت کیفیت و قیمت محصولات نداشته باشید.

همچنین، چنانچه شما هم تجربه خرید و یا نظری در رابطه با هر یک از فروشگاه هایی که در معرفی میکنیم داشتید، آن را در بخش نظرات برای ما و دوستان دیگری که این مقاله را میخوانند، بنویسید.

آشنایی با برترین فروشگاه های عطر و ادکلن فروشی قم

1- فروشگاه سورماتیک

اولین فروشگاهی که میخواهیم به شما معرفی کنیم، فروشگاه سورماتیک است.

سورماتیک از جمله اولین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن در قم می‌باشد که در سال 1397 فعالیت خود را با عرضه انواع عطر و ادکلن اورجینال آغاز کرد.

طولی نکشید که این فروشگاه محصولات دیگری من جمله عطر گرمی، اسپری بدن و عطر جیبی در انواع مختلف را به لیست محصولات خود افزود و تنوع بالایی از محصولات را در فروشگاه خود جای داد تا مشتریان عزیز در شهر قم و یا هر استان دیگر بتوانند انتخاب بیشتری در حین خرید خود داشته باشند.

سورماتیک با دارا بودن نماد اعتماد جهت آسوده خاطر بودن مشتریان در حین خرید، از هر نظر تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند با ارائه خدمات مختلف، رضایت مشتریان را جلب کند، که از جمله مهمترین خدمات آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. عرضه محصولات با ضمانت اصل و مرجوع در صورت غیراصل بودن محصول

    1. ارسال و تحویل سریع سفارشات در استان قم

    1. افزایش تنوع محصولات در جهت باز بودن دست مشتری در حین انتخاب و خرید محصولات

    1. عرضه محصولات از میان برندهای معروف و معتبر داخلی و خارجی

    1. فروش محصولات با قیمت ویژه و رقابتی

    1. و …

همچنین، برای خرید ادکلن اصل از سورماتیک، کافی‌است که با رایحه‌ی عطر و ادکلن ها آشنایی کامل داشته باشید و یا مقالاتی که برای راهنمایی شما عزیزان برای انتخاب و خرید محصولات نوشته شده است را بخوانید.

به طور کلی، در سورماتیک اکثر عطر های گرمی و ادکلن های معروف در بازار ایران را می‌توانید مشاهده و به طور آنلاین خریداری کنید که در کنار آنها، وجود و عرضه‌ی عطر و ادکلن های قدیمی احتمالا نظر شما را هم به خود جلب کند و شاید بتوانید خاطره های گذشته را با تهیه و استفاده از آنها زنده کنید.

راه های ارتباطی با سورماتیک:

2- فروشگاه عطر زاهدین

دومین فروشگاه برتر عطر فروشی در استان قم، فروشگاه عطر زاهدین می‌باشد که امکان خرید حضوری را با داشتن دو شعبه در شهر قم برای مشتریان عزیز فراهم کرده است.

عطر و ادکلن های موجود در این فروشگاه تنوع بالایی داشته و محصولات ارزان، گران، اصل و غیر هم در این فروشگاه به فروش می‌رسند که اصالت یا عدم اصالت محصول در حین خرید با صداقت کامل به مشتری گفته خواهد شد.

  • تلفن تماس: 02537235988
  • آدرس: قم، خیابان کلهری، بین کوچه 35 و 37
  • اینستاگرام: zahedin.atr

3- فروشگاه عطر رایحه

یکی از دیگر بهترین و قدیمی ترین فروشگاه ها برای خرید عطر و ادکلن در قم، فروشگاه رایحه است و اگر از جمله افرادی باشید که ساکن قم هستید و به خرید ادکلن اهمیت می‌دهید، محال است که نام این فروشگاه را نشنیده باشید و یا هنگام عبور از خیابان صفائیه قم، این فروشگاه نظر شما را به خود جلب نکرده باشد.

در این فروشگاه که در سال 1374 راه اندازی شد، انواع عطر و ادکلن اورجینال به فروش می‌رسند و با خاطری آسوده می‌توانید انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه مردانه را از آن خریداری کنید و از راهنمایی تخصصی فروشندگان این فروشگاه هم بهره کامل را ببرید.

  • تلفن: 02537735950
  • آدرس: قم، خیابان صفائیه، جنب کوی۱۹
  • اینستاگرام: rayehe.perfumeshop

4- فروشگاه رز سفید

فروشگاه عطر و ادکلن رز سفید از دیگر مراکز فروش عطر در قم می‌باشد که در سال 98 شروع به کار کرد. در این فروشگاه، جدای از عطر و ادکلن، محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی نیز به عرضه می‌رسند که شما می‌توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه و یا مراجعه به سایت آن، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

  • تلفن: 02532140
  • اینستاگرام: iranwhiterose
  • آدرس: قم، بلوار محمد امین، نبش کوی 21

5- فروشگاه عطر نجفی

از دیگر قدیمی و مشهور ترین فروشگاه هایی که در حوزه فروش عطر گرمی فعالیت می‌کند و نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه در خیابان ارم قم واقع شده است، فروشگاه عطر نجفی می‌باشد.

تنوع بالای عطر و اسانس های گرمی یا اصطلاحا روغنی در کنار وجود محصولات با کیفیت در این فروشگاه باعث شده تا فروشگاه عطر نجفی هم با سالها تلاش و ارائه خدمات، جزوی از بهترین محل ها برای خرید عطر به شمار رود.

  • تلفن: 09121535513
  • آدرس: قم، خیابان ارم، جنب پاساژ قدس

6- فروشگاه عطر سلطان

فروشگاه عطر سلطان که واقع در خیابان صفائیه قم می‌باشد، از جمله دیگر فروشگاه های عطر فروشی قم به شمار می‎‌رود که به صورت تخصصی فروش عطر روغنی با کیفیت، از میان بهترین کمپانی های معتبر اسانس دنیا را دنبال می‌کند و در صورتی که قصد خرید عطر گرمی را دارید، پس از فروشگاه سورماتیک، فروشگاه عطر سلطان دومین پیشنهاد ما به شما برای خرید این نوع عطر است.

  • تلفن: 02537745835
  • اینستاگرام: atr_sultan_qom
  • آدرس: قم، صفائیه، بین کوچه ۱۵و ۱۷

سخن پایانی

در پایان فراموش نکنید که اگر به یکی از فروشگاه های نامبرده مراجعه کردید، تجربه ارتباط با فروشندگان و خرید خود را در بخش نظرات برای ما و دوستان عزیز دیگری که این مقاله می‌خوانند، بنویسید.

همچنین در صورتی که فروشگاه دیگری را می‌شناسید که تجربه شیرینی در خرید از آن دارید، حتما آن را به ما معرفی کنید و از تجربه خریدتان برای ما بگویید.