حتما برای شما نیز این سوالات پیش آمده اند که; عطر گرمی چیست؟! خرید این نوع عطر ها که به عطر روغنی هم معروف هستند، چه مزایایی نسبت به خرید ادکلن ها دارند؟ تفاوت ماندگاری عطر های گرمی با ادکلن ها چه مقدار است؟ و…. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت کامل شما را با عطرهای گرمی آشنا و جواب این سوال ها که برای خیلی از افراد ممکن است باشد را بدهیم.

عطر گرمی چیست؟

و اما، عطر گرمی چیست؟ اگر بخواهیم به صورت ساده پاسخ این سوال را به شما بدهیم باید بگوییم، عطر گرمی در واقع مایعی روغنی با پایه تشکیل دهنده نفت می‌باشد که طی مراحل و فرمولاسیون خاصی که بر روی آن اعمال می‌شود، به عطر هایی در رایحه های مختلف و متنوع تبدیل و همانطور که در تصاویر موجود نیز مشخص است، به صورت فله ای و در ظروفی آلومینیومی به بازار و فروشگاه های عطر و ادکلن عرضه می‌شوند.

فروشگاه های عطر و ادکلن نیز این عطر ها را به صورت گرمی و در حجم و شیشه های مختلفی به فروش می‌رسانند که در برخی مواقع ممکن است شیشه‌ی عطر برای مشتری هزینه ای جدا داشته باشد.

عطر گرمی چیست؟

تستر عطر گرمی چیست؟

حتما در مراکز شهرها و یا بازار های شلوغ و پر ازدحام مثل بازار عطر تهران و یا شهر خود مشاهده کرده اید که در کنار برخی از فروشگاه های عطر و ادکلن افرادی ایستاده اند، و در حال پخش کاغذ هایی کشیده و باریک که اکثرا سفید رنگ هستند، می‌باشند. این کاغذها که اصطلاحا به آن تستر عطر میگویند و عملا جنبه‌ی تبلیغاتی دارند به عطر های گرمی آغشته شده اند. و حتما برای یکبار هم که شده یکی از آنها را گرفته و استشمام کرده اید، و مشاهده کرده اید که دارای رایحه های بسیار جذابی هستند.

اما تنوع عطر های گرمی به همان یک تستری که ممکن است دریافت کرده باشید ختم نمی‌شود و عطرهای گرمی معروف بسیاری در بازار وجود دارند. همچنین عطر گرمی با نام های دیگری همچون عطر فله ای، اسانس عطری، اسانس روغنی و عطر روغنی نیز در بازار شناخته می‌شود.

تا به اینجا با عطر های گرمی آشنا شدید، اما باز هم توضیحاتی در مورد این عطر ها وجود دارد که دانستن و خواندن آنها باعث تکامل و افزایش اطلاعات شما در مورد این محصول خواهد شد.

اگه تا اینجا این مطلب براتون مفید بود نظرتونو تو بخش دیدگاههای صفحه برامون بفرستید! اگه هم سوالی دارید که تو این مقاله جوابشو ندادیم حتما ازمون بپرسید، چون خوشحال میشیم کمکتون کنیم 😘

تستر عطر گرمی چیست؟

ترکیبات عطر گرمی چیست و چگونه تولید می‌شود؟

در قبل بصورت کامل به شما گفتیم که عطر گرمی چیست اما سوال دیگری که باقی می‌ماند این است که این عطر های روغنی چگونه تولید می‌شوند؟! معمولا تولید انواع عطر های گرمی و روغنی بر خلاف بسیاری از عطر و ادکلن ها که به صورت طبیعی تولید می‌شوند، به صورت صنعتی و غیر طبیعی انجام می‌شود. و همانطور که گفتیم مواد و ترکیب اصلی در تولید این نوع عطر ها، نفت می‌باشد که طی گذراندن مراحلی خاص به عطر گرمی تبدیل می‌شود.

دلیل تولید عطر های گرمی به صورت صنعتی نیز، عدم وجود رایحه های مورد نظر عطرسازان در طبیعت است که یافت نمی‌شود و نمی‌توان روغنهای اساسی را از طبیعت دریافت کرد. به همین دلیل از مواد شیمیایی مصنوعی برای تولید این نوع عطر ها استفاده می شود.

ترکیباتی که در تولید عطر های گرمی به کار می‌رود نیز معمولا به شرح زیر هستند:

  1. اتانول
  2. کالون
  3. ایسو سوپر
  4. عنبرگریس
  5. هدیون
  6. ایندول
  7. مشک
بهترین عطر گرمی چیست؟
بهترین عطر گرمی چیست؟

نکته ای که در مورد کیفیت عطر های گرمی باید بدانید!

همچنین جالب است بدانید معمولا هر عطر گرمی معروف توسط چندین شرکت و در کیفیت های مختلفی تولید میشود. کیفیت عطر ها نیز با اصطلاح گرید و با نام های گرید TOP CLASS، گرید HI، گرید A و گرید B که گرید تاپ کلاس بالاترین سطح کیفیت عطر و گرید بی پایین ترین سطح گرید عطر شناخته می‌شود. و البته، ممکن است یک عطر تمام این گرید ها را داشته باشد و عطر دیگری نیز فقط یکی از گرید ها را داشته باشد که دلیل آن را میتوان عدم نیاز به تولید آن عطر در گریدهای بیشتر و متنوع تر به دلیل کیفیت مطلوب آن دانست.

نکته ای که در مورد کیفیت عطر های گرمی باید بدانید!

مزایا و معایب خرید عطر گرمی چیست و چه تفاوتی با ادکلن ها دارند؟

سوال دیگری که در کنار سوال عطر گرمی چیست ممکن است برای شما هم پیش بیاید، دانستن تفاوت عطر گرمی با ادکلن می‌باشد..

بنابر این در این بخش می‌خواهیم فرق عطر گرمی با ادکلن را در کنار مزایا و معایب خرید آنها به شما بگوییم.

اما قبل از آن باید بگوییم که اکثر عطر های گرمی با تقلید از رایحه ادکلن ها تولید می‌شوند. این حرف به چه معنی است؟! این یعنی عطر های گرمی رایحه های ادکلن ها را دارند و باید بدانید که اول ادکلن ها تولید می‌شوند و بعد برخی از شرکت های تولید کننده عطر گرمی دست به کار شده و به سرعت اسانس روغنی آن را با توجه به میزان محبوبیت و طرفدار بودن آن ادکلن، تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

بنابر این می‌توان گفت رایحه عطر های گرمی با ادکلن ها کاملا یکسان بوده و تفاوتی ندارد. برای مثال، عطر گرمی اونتوس دقیقا رایحه‌ای مشابه با ادکلن اونتوس اصل فرانسه را دارد.

اما تفاوت کلی عطر گرمی با ادکلن چیست؟

  1. عطر های گرمی از لحاظ قیمت، از ادکلن ها به صرفه تر هستند.
  2. عطر های گرمی در مقایسه با اکثر ادکلن ها غلظت روغنی نسبتا بالا و خوبی دارند.
  3. اکثر عطر های گرمی به نسبت قیمت از کیفیت، پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.
  4. امکان خرید عطر گرمی مورد نظر در حجم های دلخواه با کمترین محدودیت وجود دارد.
  5. هنگام تهیه عطر گرمی، تعداد موارد و گزینه های پیش رو در انتخاب شیشه عطر بیشتر خواهد بود. در حالی که هر ادکلنی که به تولید می‌رسد، شیشه های منحصر بفرد و ثابتی دارند.
  6. امکان ترکیب عطر های گرمی و خلق یک رایحه‌ی جدید وجود دارد، که میتواند به امضای شخصی برای شما تبدیل شود.
  7. در صورت اسپری عطر گرمی بر روی لباس ممکن است باعث ایجاد لک شود، اما اکثر ادکلن ها هیچ لکی بر روی لباس به جای نخواهند گذاشت.
  8. عطر های گرمی، نسبت به بسیاری از ادکلن ها طبیعی نیستند و ممکن است باعث آلرژی و یا ایجاد حساسیت های پوستی شوند.

با توجه به این توضیحات و بررسی فرق عطر های گرمی و ادکلن ها، نتیجه می‌گیریم که خرید عطر گرمی از جنبه ها مختلف دارای مزیت های متعددی در مقایسه با خرید ادکلن می‌باشد.

مزایا و معایب خرید عطر گرمی چیست و چه تفاوتی با ادکلن ها دارند؟

بهترین عطر گرمی چیست؟

در این بخش نیز در صورتی که علاقمند و کنجکاو شدید تا بدانید اسم بهترین عطر گرمی چیست؟ برای دریافت پاسخ این سوال، ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم.

پیشنهاد ما به شما برای آشنایی با بهترین عطر های گرمی، مطالعه‌ی مقاله‌ی اسم بهترین عطر گرمی زنانه و مردانه می‌باشد که برای شما تهیه و گردآوری کرده‌ایم تا خیلی آسان و سریع بتوانید با بهترین عطر های گرمی آشنا شده و حتی آنها را در هر کجای کشور که هستید خریداری کرده و در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید.

ترکیبات عطر گرمی چیست و چگونه تولید می‌شود؟

عطر گرمی را از کجا بخریم؟

در پایان اگر قصد دارید تا عطر گرمی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید باید به شما بگوییم، فروشگاه سورماتیک که یکی از بهترین فروشگاه عطر گرمی اینترنتی در کشور شناخته می‌شود که با ارائه خدمات عالی به مشتریان عطر گرمی، توانسته رضایت مشتریان بسیاری از سراسر کشور را به خود جلب کند و امکان خرید عطر گرمی مردانه و همچنین خرید عطر گرمی زنانه در سورماتیک فراهم شده است. همچنین از جمله خدمات قابل توجهی که سورماتیک برای مشتریان خود در نظر گرفته است را نیز در ادامه برای شما شرح کرده ایم:

  • هر عطر یک شیشه‌ی رایگان
  • عرضه انواع عطر گرمی به صورت خالص
  • ارسال و تحویل سریع سفارش به سراسر کشور با بهترین بسته بندی
  • پاسخگویی و پشتیبانی در سریعترین زمان و در تمام ساعات شبانه روز
  • و …

در نهایت امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید 🌷